tirsdag 12. april 2011

Klimakampen til Hanne Løvik Kirknes

Klimakampen til Hanne Løvik Kirknes

Etter en periode der jeg ikke har deltatt så aktivt, blir jeg etterspurt:


Denne "kritikkpyramiden" er ukritisk hentet fra en temmelig useriøs blogg, som bl.a. samler på Supermann-bilder. Dette har jeg påpekt overfor Hutrefulken ved flere anledninger, og nettopp derfor er det han oppfordrer meg til å se vekk, slik at han kan uforstyrret bruke denne tøvete kilden overfor nye debattanter.

Og derfor postet jeg en påminnelse om Supermannbloggen og viste  til at den kanskje ikke var verdens mest seriøse kilde, ref. link og bilde under.
http://www.acceleratingfuture.com/michael/blog/images/superman.jpg



Moderator derimot, synes noe forvirret. Å påpeke at noe er useriøst er ikke i seg selv useriøst. Om så var, hva sier det om seriøsiteten til Moderator? :

I et påfølgende inlegg påpeker jeg situasjonen. Et par debattanter (minst) er enig.

Her kommer igjen Moderator til unnsetning, og sletter mitt innlegg (over)

Dette var jeg forsåvidt ikke helt uforberedt på, så jeg legger inn et svar på moderators sletting (slikt skal ikke gå, men det går). Jeg påpeker at det ikke var noen "enkeltmoderering" jeg kommenterte, men heller at mine innlegg blir gjenstand for systematisk sensur:


Aftenpostens Moderator sitt lakoniske svar på dette, er følgende:






Dette er fascistoide metoder fra Aftenposten, og viser med all ønskelig tydelighet at man ikke ser sin rolle som et åpen of fritt medium som særlig sentral. Det er viktigere at det ikke stilles spørsmål til kildenes serøsitet. Spesielt ikke for seriøsiteten til Supermann-blogger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar